دانشگاه آزاد اسلامی
واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداری
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازاریابی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
گرایش داخلی
عنوان
تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها
استاد راهنما
دکتر سید مظفر میر برگ کار
نگارنده
مینا عظیمی تمرین
شهریور۱۳۹۳
باسمه تعالی
«تعهدنامه اصالت رساله یا پایان نامه»
اینجانب مینا عظیمی تمرین دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته / دکتری حرفه ای / دکتری تخصصی در رشته. مدیریت بازرگانی_داخلی .که در تاریخ ۳۱/۶/۹۳ از پایان نامه / رساله خود تحت عنوان: . تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها با کسب نمره ۱۷٫۷۵ و درجه بسیار خوب دفاع نمودهام، بدینوسیله متعهد می شوم:
-
- این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاورد های علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و … ) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده ام.
-
- این پایان نامه / رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر ) در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
-
- چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
-
- چنانچه در هر مقطعی زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت./
نام و نام خانوادگی: مینا عظیمی تمرین
تاریخ و امضاء
تقدیم به:
پدر و مادر عزیزم،
که دعاهایشان برای در راه رسیدن به آرزوهایم همراهم بود.
با قدردانی از:
جناب آقای دکتر میر برگ کار که نقاط قوت این تحقیق برگرفته از اندیشه های ارزشمند ایشان است.
همچنین از حمایت مدیران و کارکنان فروشگاه های اینترنتی منتخب که نهایت همکاری را با اینجانب نمودند،سپاسگزارم.
مینا عظیمی تمرین
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۱- کلیات تحقیق ۲
۱-۱- مقدمه ۳
۱-۲- بیان مسئله ۴
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۷
۱-۴- اهداف تحقیق ۸