" خرید متن کامل پایان نامه ارشد | قسمت 26 – 10 "
“
-
-
- ابرند آبادی،علی حسین،پیشگیری عادلانه از وقوع جرم،نیازپور،امیرحسین،تازه های علوم جنایی(مجموعه مقاله ها)،تهران،نشر میزان،چاپ اول،۱۳۸۸،صفحه ۵۹۰)(*برای مطالعه بیشتر ر.ک به زرگری،مهدی،سیاست جنایی تقنینی ایران در قبال پیشگیری از جرم،پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی،دانشگاه آزاد دامغان،۱۳۸۸،صفحه ۴۰و۴۱ ↑
-
-
- علی اکبری سفید داربن،ابوذر،دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا،مجموعه مقالات ارسالی نخستین همایش ملی پیشگیری از جرم،جلد اول،تهران،شرکت ناجی نشر،چاپ اول،۱۳۸۹،صفحه ۳۶۸ ↑
-
- شاو،مارگوت،رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم،ترجمه عبدالرضا جوان جعفری،سید مهدی سیدزاده ثانی،تهران،نشر میزان،چاپ اول،۱۳۹۱،صفحه ۵۴ ↑
-
- الماسی،مجید،پیشگیری از سرقت اموال عمومی به نقل از علی اکبری سفید داربن،ابوذر،دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا،مجموعه مقالات ارسالی نخستین همایش ملی پیشگیری از جرم،صفحه ۹۰ ↑
-
- زراعت،عباس،درآمدی بر علوم جنایی،تهران،انتشارات جاودانه (جنگل)،چاپ اول، ۱۳۹۱،صفحه ۲۲ ↑
-
- گسن،ریموند،روابط میان پیشگیری وضعی و کنترل اجتماعی،به نقل از شاو،مارگوت،رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم،ترجمه عبدالرضا جوان جعفری،سید مهدی سیدزاده ثانی،تهران،نشر میزان،چاپ اول،۱۳۹۱ ،صفحه۴۱۰ ↑
-
- همان،صفحه ۴۱۲ ↑
-
- سیّد رضی،نهج البلاغه،ترجمه محمد دشتی،قم،انتشارات مفاتیح القرآن،چاپ اول،۱۳۸۷ نامه ۵۳ ↑
-
- نجفی ابرند آبادی،علی حسین،پیشگیری از بزهکاری و پلیس محلی،رهنمودهای عملی پیشگیری از جرم،صفحه ۴۰۸ ↑
-
- درآمدی بر علوم جنایی-مقاله پیشگیری عادلانه از جرم علی حسین نجفی ابرند آبادی ،صفحه ۵۸۳ ↑
-
- همان،صفحه ۲۱ ↑
-
- اردبیلی،محمد علی،حقوق جزای عمومی،تهران،نشر میزان،چاپ سیزدهم،۱۳۸۵،صفحه ۲۸ ↑
-
- اسراء/۸۴ ↑
-
- غرر الحکم،به نقل از سیری در تربیت اسلامی،دلشاد تهرانی،مصطفی،تهران،مؤسسه نشر و تحقیقات ذکر،چاپ چهارم،۱۳۸۰،صفحه ۶۳ ↑
-
- بقره/۳۰ ↑
-
- بقره/۳۱ ↑
-
- الحجر/۲۹ ↑
-
- الرعد/۲ ↑
-
- تین/۴ ↑
-
- یوسف/۳۳ ↑
-
- محمد قاسمی،حمید،روش های تربیتی در داستان های قرآن،تهران،شرکت چاپ و نشر بین الملل، ۱۳۸۹،صفحه ۱۷۵ ↑
-
- رجب پور،عراز گلدی،رابطه سبکهای هویت با سلامت در دانش آموزان دوره متوسطه شهر گرگان،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی،دانشگاه آزاد تهران مرکز،۱۳۸۶،صفحه ۴و۵ ↑
-
- همان،صفحه۱۸ ↑
-
- مالرب،میشل،انسان و ادیان(نقش دین در زندگی فردی و اجتماعی)،ترجمه مهران توکلی،تهران،انتشارات نشر نی،۱۳۷۹،صفحه ۱۴)(*برای مطالعه بیشتر ر.ک به:سلیمانی فر،ثریا بررسی شخصیت جوان از دیدگاه قرآن،حدیث و علم و روانشناسی،تهران،انتشارات فرهنگ مکتب،چاپ دوم،۱۳۸۴،صفحه ۴۸ ↑
-
- سلیمانی فر،ثریا بررسی شخصیت جوان از دیدگاه قرآن،حدیث و علم و روانشناسی،تهران،انتشارات فرهنگ مکتب،چاپ دوم،۱۳۸۴،صفحه۱۳۹و۱۴۰ ↑
-
- رجب پور،عراز گلدی،رابطه سبکهای هویت با سلامت در دانش آموزان دوره متوسطه شهر گرگان،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی،دانشگاه آزاد تهران مرکز،۱۳۸۶،صفحه ۲۲- ۲۵)(*برای مطالعه بیشتر ر.ک به:محسنی،منوچهر،جامعه شناسی انحرافات اجتماعی، تهران،انتشارات طهوری، چاپ ششم،۱۳۸۶، صفحه ۱۵۲) ↑
-
- احزاب/۲۱ ↑
-
- سلیمانی فر،ثریا بررسی شخصیت جوان از دیدگاه قرآن،حدیث و علم و روانشناسی،تهران،انتشارات فرهنگ مکتب،چاپ دوم،۱۳۸۴،صفحه ۱۵۱ و۱۵۲ ↑
-
- شولتس،دوآن،روانشناسی کمال،ترجمه گیتی خوشدل، تهران،نشر پیکان،چاپ دوازدهم،۱۳۸۴،صفحه ۱۳۴و۱۳۵ ↑
-
- جمال لیوانی،علی رضا،مقایسه مبانی و اهداف تعلیم و تربیت اسلام با لیبرالیسم،پایان نامه کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت اسلامی،مرکز آموزش عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم،۱۳۸۸،صفحه ۲۷۰ ↑
-
- رجب پور،عراز گلدی،رابطه سبکهای هویت با سلامت در دانش آموزان دوره متوسطه شهر گرگان ،صفحه ۳۷ ↑
-
- عزیزی،خداداد،انسان شناسی،پایان نامه کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی،دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز،۱۳۷۸-۱۳۷۹،صفحه ۱۷۶-۱۸۰ ↑
-
- همان،صفحه ۱۸۴ ↑
-
- جاثیه/۳۴ ↑
-
- همان،صفحه ۱۸۷ ↑
-
- مومنون ۹۷/۹۸ ↑
-
- تمپلار،ریچارد،قوانین زندگی،ترجمه مهدی قراچه داغی،تهران،انتشارات ایران بان،چاپ دهم،۱۳۹۲،صفحه ۱۰۸ ↑
-
- رجب پور،عراز گلدی،رابطه سبکهای هویت با سلامت در دانش آموزان دوره متوسطه شهر گرگان،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی،دانشگاه آزاد تهران مرکز،۱۳۸۶،صفحه ۱۱ ↑
-
- بقره/۸ ↑
-
- آمدی،عبدالواحد،غرر الحکم و دررالکلم،ترجمه محمد علی انصاری،تهران،مؤسسه انتشاراتی امام عصر(عج)،چاپ پنجم،۱۳۸۷،صفحه ۶۶۴ ↑
-
- رسولی محلّاتی،هاشم،کیفر گناه و آثار و عواقب خطرناک آن،تهران،دفتر نشر فرهنگ اسلامی،چاپ هفدهم،۱۳۸۱،صفحه ۲۷ ↑
-
- مطهری،مرتضی،تعلیم و تربیت در اسلام،تهران،انتشارات صدرا،چاپ نوزدهم،۱۳۷۱،صفحه ۵۹ ↑
-
- پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری،اخلاق کاربردی در ایران و اسلام،تهران،انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی،چاپ اول،۱۳۸۹صفحه ۴۱۲ ↑
-
- مقدس،حمیده،بررسی مقام توکل در آثار منثور قرون پنجم و ششم ه.ق،پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی،دانشگاه آزاد قائمشهر،۱۳۸۷ ،صفحه ۴۱ ↑
-
- طلاق/۳ ↑
-
- شعراء/۶۱-۶۲ ↑
-
- همان،صفحه۱۵۰ ↑
-
- زنگانه،علی اصغر،الگوی زندگی برتر از نظر قرآن کریم،پایان نامه کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث،دانشگاه آزاد ساری،۱۳۸۶-۱۳۸۷،صفحه ۵۷ ↑
-
- عباس نژاد،محسن،قرآن روانشناسی و علوم تربیتی، مشهد،مؤسسه انتشاراتی بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه،چاپ دوم،۱۳۹۰،صفحه ۸۴ ↑
-
- (یونس/)۶۲ (و همچنین رجوع کنید به آیات ۲۷۴و۲۶۲و۲۷۷ سوره بقره و آل عمران/۱۷۰ و مائده ۶۹ و انعام۴۸ و اعراف/۳۵) ↑
-
- رجب پور،عراز گلدی،رابطه سبکهای هویت با سلامت در دانش آموزان دوره متوسطه شهر گرگان،پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی،دانشگاه آزاد تهران مرکز،۱۳۸۶،صفحه ۴۶ ↑
-
- دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا،مجموعه مقالات ارسالی نخستین همایش ملی پیشگیری از جرم،جلد اول،تهران،شرکت ناجی نشر،چاپ اول،۱۳۸۹،صفحه ۴۳۱ ↑
-
- مائده/۲ ↑
-
- میر بهبهانی،سید حسن،خوف و رجاء و اثرات تربیتی آن در قرآن و سنت،پایان نامه کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث،دانشگاه قم،۱۳۸۲-۱۳۸۳،صفحه ۱۸۷ ↑
-
- مطهری،مرتضی،تعلیم و تربیت در اسلام،تهران،انتشارات صدرا،چاپ نوزدهم،۱۳۷۱،صفحه ۱۰۶ ↑
“