۵۰/۰
۶/۹۸
تأیید
۶) شخصیت برند بر وفاداری برند
۵۴/۰
۷/۵۱
تایید
** معناداری در سطح اطمینان ۹۹درصد. * معناداری در سطح اطمینان ۹۵ درصد میباشند.
- فرضیه اول: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت محصول تاثیر معناداری دارد.
H0: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت محصول تاثیر معناداری ندارد
H1: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت محصول تاثیر معناداری دارد.
بر طبق نتایج به دست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر تصویر مسئولیت اجتماعی برند در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر تصویر کیفیت محصول تأثیر معنیداری دارد (آماره t خارج بازه ۵۸/۲- تا ۵۸/۲+ قرار گرفته است). بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود تصویر مسئولیت اجتماعی برند ، تصویر کیفیت محصول افزایش میابد و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار میگیرد.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
- فرضیه دوم: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت خدمات تاثیر معناداری دارد.
H0: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت خدمات تاثیر معناداری ندارد.
H1: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر تصویر کیفیت خدمات تاثیر معناداری دارد
بر طبق نتایج به دست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر تصویر مسئولیت اجتماعی برند در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر تصویر کیفیت خدمات تأثیر معنیداری دارد (آماره t خارج بازه ۵۸/۲- تا ۵۸/۲+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر میتوان گفت نوع این رابطه مستقیم میباشد. بنابراین با بهبود یافتن تصویر مسئولیت اجتماعی برند ، تصویر کیفیت خدمات ارتقا مییابد و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار میگیرد.
- فرضیه سوم: تصویر کیفیت محصول بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد
H0: تصویر کیفیت محصول بر وفاداری برند تاثیر معناداری ندارد.
H1: تصویر کیفیت محصول بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد.
بر طبق نتایج به دست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر تصویر کیفیت محصول در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر وفاداری برند تأثیر معنیداری دارد (آماره t در بازه ۵۸/۲- تا ۵۸/۲+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر میتوان گفت نوع این رابطه مستقیم میباشد. بنابراین با بهتر شدن تصویر کیفیت محصول ، وفاداری برند نیز بهبود مییابد و مطلوب تر می شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار میگیرد.
- فرضیه چهارم: تصویر کیفیت خدمات بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد
H0: تصویر کیفیت خدمات بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد.
H1: تصویر کیفیت خدمات بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد.
بر طبق نتایج به دست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر تصویر کیفیت خدمات در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر نگرش نسبت به تبلیغ تأثیر معنیداری دارد (آماره t در بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود تصویر کیفیت خدمات ، وفاداری برند مطلوب تر می گردد و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار میگیرد.
- فرضیه پنجم: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر شخصیت برند تاثیر معناداری دارد.
H0: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر شخصیت برند تاثیر معناداری ندارد.
H1: تصویر مسئولیت اجتماعی برند بر شخصیت برند تاثیر معناداری دارد.
بر طبق نتایج به دست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر تصویر مسئولیت اجتماعی برند در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر خرید آنی تأثیر معنیداری دارد (آماره t خارج از بازه ۵۸/۲- تا ۵۸/۲+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر میتوان گفت نوع این رابطه مستقیم میباشد بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود تصویر مسئولیت اجتماعی برند ، شخصیت برند مطلوب تر می گردد و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار میگیرد.
- فرضیه ششم: شخصیت برند بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد.
H0: شخصیت برند بر وفاداری برند تاثیر معناداری ندارد.
H1: شخصیت برند بر وفاداری برند تاثیر معناداری دارد.